Sunday, March 18, 2012

Ahad Wif SEEFOOD




Salam semua mcm ner..
Hari semalam & hari ini best x..sehat..Sya & famliy sehat..
Hari ini saya nk kongsi cite semlam Ahad..
Ajak Afif Rifqi melyan cite SEEFOOD..Hehe..
Syokk..Tengok gelagat afif..”Jerit sana”.."ketwa senyumm"",buat2  terkejut"..
Ayt dlm mulut dia keluar “ Hohoho” "AAAA"..
Haha..Almdullah ,tercapi misi nak bwa dia ke Cinema..
Pg cinema tropican city mall..Sgt sporting afif sikit pun dia x mergam..
Menangis apa tah lagii..xde..
Merungut or kegelisan pun xde.. 
ketwa smbil tepuk tgn..So suWeett smlm.. 
Sebenarnye ni kali ke2 afif masuk cinema..
Yg first masa tgok Nur kasih msa TU Afif umur 9 bulan..Hehe..
disebabkn  xde sape jaga sy bawa gak dia..
AlmDullah gak waktu tu dia x mergam..last-last dia tido..
Semlam Umur Afif 1y 6mnth 6 hari..X sangak dia boleh tahan dalam tu..
Kenangan gak ni..akan dtang bleh lagi dibwah..
Happy gak smlam..
rasa syok bila Papa Ummi Afif tengok  wyg..
enjoy time wktu tu.. 
Terasa waktu tu Afif da besar..
Siap Angguk kepala tengokk mcm pham..
Tapi itula yg sebenar ..Haha.
Dia minat tengok tv (katun) 
Kalau mainan dia kurang.
.Hehe jimat duit papa ummi x pyh beli mainan.. 
Ok u olls smpi sini je dulu..
Akn datang kite jumpa lagi k..
Setap kenangan pasti akn sy kongsi kan..
ianye membuat hati ku seronok bila meliat si anak da mula nk membesar..
Kenangan itu akn ku semat dalam hati ku..Ok Tata semua…

Enjoy La ek Tengok gambar-gambrar Afif B4 masuk cinema~..


Afif RiFqi

Ni gaya dia sakit perut Kununye~
  Ni Hobi dia gak~



 Ummi & Afif
 Ini La Papa Afif
 SEEFOOD

 Afif & SEEfood
 B4 Masuk cinema Afif Tukar Bju Coz comett




 Tengok Gya dia~
 Ni gaya Musykilll Kot
 X gerak lansungg
 Tengok Mulut Afif 



Ok U olls Moga enjoy la..
Pg cinema Wif anak pun best gak
Dapat lagi mengeratkan hubungan itu..


4 comments:

  1. ummi dia tgk wayang ke jd cameraman aja ni

    ReplyDelete
  2. Kak Kila~ jadi cameraman..syok tgok gaya afif..Hahaha

    ReplyDelete
  3. Khusyuk sungguh! tekunnyer afif tgk wayang..duk diam mcm tu sampai citer abis ea? bijaknye! :)

    ReplyDelete
  4. Mummy greenHouse~ lagi 15 minit cite tu nak abis dia terlelap..hehe..

    ReplyDelete