Tuesday, October 9, 2012

Berminat dengan Beutskin Essence..







Naluri gadis nak cantik & halus kulit nya

Berminat dengan Beutskin Essence..
Pm sy @ Yayan LouisVuitton.....



PEK PERCUBAAN :
1 PAKET ( 10 KAPSUL ) - RM 50
2 PAKET ( 20 KAPSUL ) - RM 96
3 PAKET ( 30 KAPSUL ) - RM 130



HARGA : RM 240 SEKOTAK ( 60 KAPSUL )RAHSIA KECANTIKAN ADIRA AF KULIT SEMAKIN PUTIH SEKATA KEMERAH-MERAHAN DARI KAKI HINGGA KE WAJAH. HARGA : RM240 SEKOTAK ( 60 BIJI ) ( PENGHANTARAN PERCUMA )
( PENGHANTARAN PERCUMA



8 FAKTOR UTAMA
1. Menyingkirkan toksin & mencantikan kulit
2. Mengembalikan kelembutan dan keanjalan kulit serta tubuh
3. Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru dalam badan
4. Menstabilkan fungsi hati, buah pinggang dan ovari
5. Anti-pernuaan dan mengurangkan kedut halus
6. Warna kulit rata dan memutihkan pigmen
7. Menguatkan fungsi lindung-diri kulit.
8. Menganjalkan breast dan punggung serta memerahkan puting

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :-
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?
Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.
Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!
Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.
Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati.DAN Y PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT Y PUTIH MELEPAK.





If interst can make payment to Azian Binti Ismail Mybank Account: 162795043092. After make payment please sent details, 
Name : Adress: No. Hp : Num ref bank in/time/date/total payment.

Whatssup/sms/call 016-842 7226 or BBM 28BD5596. ( Cik Yayan ) (◕‿-) Thanx
Or Msg sy 0138743148 Hani..Boleh Inbox di Fb sy gak..^^

BEDAK ARAB SUMMER CAKE~






Inginkan kulit lebih gojes hanya sekali touch up? 
HOT BEDAK ARAB SUMMER CAKE. Tahan 8 jam, halal, tak luntur walaupun di basuh dengan air 
( kecuali menggunakan sabun ) , 
boleh cegah & merawat jerawat, semuanya DI SINI! :)


Ada sesape berminat lagi nak BEDAK ARAB SUMMER CAKE~
*3 in 1 moisturizer~foundation~powder

* Apabila berpeluh anda akan nampak lebih cantik.
* Tidak melekat pada tudung, kain, tisu & sebagainya 

kerana ia terus meresap ke kulit.
*kulit muka akan nampak kemerahan dan natural mengikut warna darah..
(X kira kulit gelap mahupun putih 0r coklat)
*Mengecutkan jerawat.

Yg paling penting "Suci dan Halal, boleh dibawa solat.."

Cara menggunakannya:
**Basahkan span & sapukan kat bedak tu & terus pakai...
X percaya Boleh la memiliknya dengan cepat...
Boleh Order dengan Sy or Yayan LouisVuitton





Bedak Arab Summer Cake promo RM60. Postage For Sem- RM6 & Sbh/Srwk- RM9

If interst can make payment to Azian Binti Ismail Mybank Account: 162795043092. After make payment please sent details, 
Name : Adress: No. Hp : Num ref bank in/time/date/total payment.

Whatssup/sms/call 016-842 7226 or BBM 28BD5596. ( Cik Yayan ) ❀(◕‿-)❀ Thanx
Or Msg sy 0138743148 Hani..Boleh Inbox di Fb sy gak..^^


Jangan malu Jangan segan Pm me Or Msg
Kejelitan Adalah hak milik wanita ^^


i Love JOHNSON'S® baby





Assalam semua ^^

Hari ni mcm ner sehat x..Sy harap mcm tu la yer..
Moga kite sentsa di beri keshtan yg baik..Amin Ya Allah….

Last sy mengupadted blog sy  18/mac/2012~ Hari ni 11/10/2012 sy kongsi cite sy..
Sy nak kongsi tentang i Love JOHNSON'S® baby..Hehe..Nak tau nape sy suka Johnson baby sebab dia wngi 1 lagi buat kn kulit kite lembut..Sy yg da berusia 28 thn pun still guna losyen dia tau..Hehe..kini sy da bagi dekat ank sy guna brand ni..Hehehe..Dr dia umur 0 bulan hingga la skrg Insyallah 12hb dia umur 2 tahun 1 bulan..Sy sgt puas hati degan Johnson..Terasa wangi & lembut kulit ank sy..tau kn anak sy Boy..Hehe..Dia pun still baby lagi kn..Hahaha…..Sy paling suka bab losyen..Losyen siang sy suka ambik wrna pink..wangi rasa lembut je kulit..Sy suka urut ank sy guna losyen..selalu sy akn buat pas dia mandi pagi @petang dan sebelum tidor..Taip hari pasti sy buat..x buat rasa lain je..Afif sy pun suka di belai mcm tu..Pas sy urut dia mesti dia kn urut sy balik guna losyen tu..Hehe..So suweeeet kan..^^..

Tapi kn org kata kalu tiap malam kite urut anak kite (mebelai la tu kan) ank kite makin rapat dengan kite..Maklum la kn sy ni ibu berkeja..So cara mcm tu je tuk sy mengeratkn lagi hubungan sy dgn afif sy..^^..Xpe la kn lain ibu lain cara nye tuk mengertkn silaturahim tu..Apapun ibu di dunia ni akn buat yg terbaik tuk ank & famly nye

Ok kawan-kwan cukup hari sy kongsi cite kesukaan sy^^..Insyallah ada masa umur pjg kite jumpa lagi yer^^..Tata semua..Semoga anda & fmly sehat selalu Amin ^^..Kim slm dekat ank-ank kamu semua..
Saya kongsi sikit

kaedah urutan yang saya search:
Kaedah di bawah boleh dijadikan panduan.
Mulakan urutan dengan:
1.       Kaki — Urut menghala menjauhi jantung dengan usapan bentuk C. Urutan bermula di buku lali, bergerak ke paha dan balik ke buku lali. Bengkok dan luluskan kaki bayi serta buat pergerakan seperti mengayuh dan lakukannya secara perlahan-lahan. Buat latihan jari dengan membengkok dan meluruskan setiap jari supaya semua sendi digerakkan. Tolak sedikit jari ke belakang perlahan-lahan.

2.Perut — Gunakan kedua-dua tangan. Lebih mudah jika anda di hujung kepala bayi. Urut perutnya perlahan-lahan dalam bentuk huruf U. Pegang kakinya dan bengkokkan hingga ke perut.

3.Tangan — Ulang proses sama seperti mengurut kaki.

4. Dada — Urut dengan menggunakan tapak tangan. Urut ke arah keluar (melintang) dari tengah dada menghala ke atas sehingga ke bahu, dan turun ke tulang rusuk. Urut secara menyerong dari paha kanan ke bahu kiri. Ulang untuk kaki sebelah lagi.

5. Muka — Urut secara bulatan kecil pada kulit kepala. Urutan ini juga boleh dilakukan ketika mandi dan memakai syampu. Usap dahi, keliling mata dan kening. Untuk pipi, usap secara melintang dari tulang pipi ke telinga. Urut secara bulatan di bawah dagu, keliling telinga dan tengkuk. Urut perlahan-lahan dengan memberi sedikit tekanan. Cara ini akan membuatkan bayi berasa lebih selesa.

6. Belakang badan — Tiarapkan bayi anda. Gunakan minyak dan urut badan belakang dari atas tulang belakang hingga ke pangkal punggung menggunakan kedua-dua tangan. Buat urutan secara bulatan dari bahu, turun ke badan, punggung, paha dan kaki.
Urut bahu menggunakan tapak tangan dan akhiri dengan satu usapan panjang dari bahu ke kaki. Urutan ini mengambil masa antara 20 hingga 30 minit dan kanak-kanak akan lebih tenang serta segar apabila diurut.

Manfaat Urutan Pada Bayi
Urutan bayi bukan saja merapatkan ikatan antara ibu atau ayah dan anak, tetapi turut mempunyai pelbagai manfaat seperti:

> Memperbaiki perjalanan darah.
> Merangsang deria.
> Mengurangkan tekanan.
> Memperbaiki sistem penghadaman.
> Meningkatkan daya ketahanan badan.
> Merangsang perkembangan fizikal dan psikologi.
> Membantu memudahkan bayi tidur.
> Merangsang aliran oksigen dalam badan.
> Memudahkan penyingkiran bahan toksin.
> Membantu perkembangan fungsi otot.
> Membantu meredakan kesakitan apabila demam.
> Merangsang penghasilan hormon.
p/s: sumber komuniti mengandung.com




Ni la barangan Johnson Baby tuk Afif sy ^^

Losyen Malam..
Biasasy akn guna kn sebelum dia tido


Mandian wktu pagi & petang

Minyak Rambut..
Kdg-kdg sy ambik gak yg kaler pink
Ni wajib sy guna kn tuk anak sy..
Rambut anak akn menjdi Hitam
  
Losyen Siang

saya akn guna kan b4 dia nk tido..
Kebiasan sy akn bilas bdn dia dulu b4 tido 
so guna la ni..


Siang & malam

Shampoo..Wangiii je rambut 
Ni tahan smpi 6 bulan sy guna..
Biasa akn di gunakn pagi & petang ^^

Ni la Afif sy..



Saya suka belai Dia
Wlupun umur dia da 2 tahun..

Tq semua nanti kite jumpa lagi Yer ^^
Tataaaaaaa....

SUDA LAMA X UPDATED BLOG



Assalam semua ~

Suda sekian lama sy x mengUPDATED blog sy..
Waa punya la banyak habuk sawang..Hehe..
Penat palak bersihkn nye..
Maap yer kwn-kwn sgt sgt malas lagi 1 bizi sngat..Hik Hik..
Tapi kalu berFb laju je yer..Hehe
Ok insyallah dlm masa terdekat ni sy akn kongsi kn cerita 
sy yg paling best dr Aprill till la oktober ni..Hehehe..
Itu pun kalau la saya rajin mcm kamu semua..Hik Hik..

Ok kwn-kwn Insyallah kite akn berjumpa esok lusa yer dlm tanah sy ni..
Moga kamu semua sudi la singgah di tanah sy yg x berapa subur ni..
Maklum la baru nk bersihkn nye..
dari segala semak samun.. ^_^
Belum sempat lagi nk menanam segala pokok-pokok
Harap ko0rng paham yer maksud sy
Hik Hik~

Kite jumpa esok yer kwn-kwn..
Moga anda semua sehat selalu
di murahkn rezaki selalu
Amin
Assalam Semua^^

Sunday, March 18, 2012

Ahad Wif SEEFOOD




Salam semua mcm ner..
Hari semalam & hari ini best x..sehat..Sya & famliy sehat..
Hari ini saya nk kongsi cite semlam Ahad..
Ajak Afif Rifqi melyan cite SEEFOOD..Hehe..
Syokk..Tengok gelagat afif..”Jerit sana”.."ketwa senyumm"",buat2  terkejut"..
Ayt dlm mulut dia keluar “ Hohoho” "AAAA"..
Haha..Almdullah ,tercapi misi nak bwa dia ke Cinema..
Pg cinema tropican city mall..Sgt sporting afif sikit pun dia x mergam..
Menangis apa tah lagii..xde..
Merungut or kegelisan pun xde.. 
ketwa smbil tepuk tgn..So suWeett smlm.. 
Sebenarnye ni kali ke2 afif masuk cinema..
Yg first masa tgok Nur kasih msa TU Afif umur 9 bulan..Hehe..
disebabkn  xde sape jaga sy bawa gak dia..
AlmDullah gak waktu tu dia x mergam..last-last dia tido..
Semlam Umur Afif 1y 6mnth 6 hari..X sangak dia boleh tahan dalam tu..
Kenangan gak ni..akan dtang bleh lagi dibwah..
Happy gak smlam..
rasa syok bila Papa Ummi Afif tengok  wyg..
enjoy time wktu tu.. 
Terasa waktu tu Afif da besar..
Siap Angguk kepala tengokk mcm pham..
Tapi itula yg sebenar ..Haha.
Dia minat tengok tv (katun) 
Kalau mainan dia kurang.
.Hehe jimat duit papa ummi x pyh beli mainan.. 
Ok u olls smpi sini je dulu..
Akn datang kite jumpa lagi k..
Setap kenangan pasti akn sy kongsi kan..
ianye membuat hati ku seronok bila meliat si anak da mula nk membesar..
Kenangan itu akn ku semat dalam hati ku..Ok Tata semua…

Enjoy La ek Tengok gambar-gambrar Afif B4 masuk cinema~..


Afif RiFqi

Ni gaya dia sakit perut Kununye~
  Ni Hobi dia gak~



 Ummi & Afif
 Ini La Papa Afif
 SEEFOOD

 Afif & SEEfood
 B4 Masuk cinema Afif Tukar Bju Coz comett




 Tengok Gya dia~
 Ni gaya Musykilll Kot
 X gerak lansungg
 Tengok Mulut Afif 



Ok U olls Moga enjoy la..
Pg cinema Wif anak pun best gak
Dapat lagi mengeratkan hubungan itu..


Sunday, March 11, 2012

Di Hujung Minggu




‎"Assalamulikum U olls........ 
Mcm ner hujung Minggu best x..Cukup x rehat..Pg mana ??..Bwa ank-ank..Hehe.. Moga Hari ini ok dr semalam tau kawan-kawan..Moga semua baik sehat selalu & di murahkan Rezaki aminn.. Waaa U olls nk tau x..Hari ni  12/Mac / 2012 sy Happy sebab ank lelaki kesygaan sy 
(Muhamad Afif Rifqi Bin Mohd Sofie ) hari ni da masuk 1y 6bulan..Cepat kan masa ni Berlalu.. Teringt waktu dia berumur 6 bulan..Duduk pun x stbil lagi..Round rumah guna walker..Panggil ummi tarik bju je..Tapi skrg dia round rumah guna kaki nye sndriii..da pndi klur kn prktaaan Mama Mi Mi tuk panggil ummi nye..semua itu kenangan..Terbaikk in my Life..Dalm masa yg sama sy menjdi ibu 1y 6months gak..Swear  sangat best jadi Ibu..

Itu yg First nk ku kOngsi kn..

Yg second palak..
Best Gak..setelah lama x jumpa finally mereka sudi dtg rumah Ku..Kwan lama wktu stdy dulu.. Yang paling lama aku x jumpa Bro Awg..Tgok jumpa da @da 2 org ank..Selalu jumpa Dlm Fb je..Ape pun Tq FACEBOOK ko penyelamt untuk hubungkn kawan-kawan yg lama....
Tq very Much Mohd Abu Qatadah & Wife (Zai Ibu Luqman)  & ank lelakinye Otai Luqman.. He is very cool & strong.. 
Dan Gak x lupa Awang Hasniza & Wife (Hasniza) & two daughters (Aleesya & Miraa) “they are very sporting and shame  but enjoy” I like…Hehe..
1 lagi tq veliiii Much to Aisyah Misyah..Yg sudi luang kan masa..She still single But not available. If u want plss contc me..Haha..sori Beb just kidding..Jangan marah tau..
Tq bnyk-bnyk friends..Akn datng jemput lagi tau datang..Meriahkn rumah ku yg sunyi tu..
Korang datang terubat rindu aku kt fmly aku yg jauh..Hehe..Seronok  best.. Part paling best aku ambik kesempatan potong kek afif..Hehe..Awl sehari..biasa cut 3 org je..Tapi kali ni cut ramai-ramai buat kenangan.. aku ambik kesmptaan diaorg dtg buat terus..Syokk gak..
"terindah dalm diary ku di bulan Mac".. "Alhamdulillah”..
Pas je makan lunch kat rumah kiteorg pg taman laying-layang kt kepong..Hehe..seronok gak..
Ramai-ramai pagi..Enjoy semua..Aleesya yg malu kt rumah tiba je kt situ da bleh 
main-main..hehe..senyum,ketwa..Seronok tgok..Ank aku da bebas semua dia jelajah..Jaln sana sini..Termasuk la Luqman..Otai itu..Hehe..Apepun tq sekali lagi akn dtg kite kite jumpa lagi..enjoy lama-lama kat padang yg besar itu..Hehe..ok u olls..smpi sini dulu..Tgok la kat bawa ada gmbr yg menarik untuk ku kongsi kan..Semoga u olls n fmly selalu sehat & dimurhkan rzki itu je yg mampu ku lakukan untuk kamu semua..Ku hulurkan tgan untuk mendoakn kalian, 
Amin..Wassalam.

Redi untuk d mkan~



X tau sedap ke x..Haha




Ni la Kek Afif 
1y 6bulan

Tuan Kek
Moga kamu seht selalu syg

Tiuppp Lilin




Masa untuk bebas

  
Bapa -Bapa Budak


Ini Ibu Budak

Tiap To pancinG












Sampi Rumah~ Siap Mndi Lelap Terus..

Tata Semua..Enjoy yer..